Bridesmaids

All day I have been so tired and busy which is not a good combination… Early morning I went up, drove my father after shopping with mum (got really nice stuff)… Then I have spend time with my grandmother, very nice to see here 🙂 Tonight me and my friend saw an awesome movie on cinema, Bridesmaids. Oh lord it was soooo funny!! Not a typical girl movie like it can sound on the title, just so funny and much much better the Hangover! Girls and buys, yallah go and see it NOOOW!!!!

Idag har jag vart sjukt trött då jag endast sov tre timmar i natt, tidigt i morse körde jag nämligen pappa till Stena terminalen. Efter stack jag och mamma iväg på en liten spontan-shopping, hittade väldigt fina saker 🙂 Eftermiddagen spenderade jag hos mormor med middag och prat, mycket trevligt! Nu ikväll jag har vart på bio med Sara och vi såg Bridesmaids. Jeeeesus va rolig den var, helt otroligt underbar! Inte alls en typisk tjejfilm som det kanske låter på titeln, så killar ni kan absolut gå med era flickvänner eller med grabbarna. Den får 10/10!!!

Comment

