Tour de France

As usual it’s useless to plan my life caue it never end up like I planned anyway.. Next week I’m going to France to see my love again, can’t wait!! We’re gonna do our own “Tour de France”, different places, different faces.. I’m so happy I can’t control myself.

Time to pack my bag again, I don’t complain 😉

Som vanligt är det ingen idé att planera mitt liv då det aldrig bli som jag har tänkt mig. Ingen Loic till Sverige utan jag drar till Frankrike en månad istället, som det ser ut nu man vet ju aldrig när jag kommer hem.. Haha! Självklart bubblar jag av kärlek och kan knappt kontrollera mig själv. Men jag ska försöka hålla mig lugn tills jag åker iaf 😉

Btw så var jag och kollade min hals i veckan. Kronisk halsinfektion så det blir att ta bort mandlarna som jag hade hoppats på, det behövs kan jag tala om!

Imon hoppas jag på andra goa nyheter också, livet är gött!

 

Comment

