Million % of happiness

Late late this night or early morning my baby arrived to Paris. I was running downstairs when I saw the taxi and I saw a big smile on the other side of the door. Finally! The best night ever! Got this lovely present from my love when he arrived, LOVE the dresses!

Sent i natt eller i morse kom min älskade Loic till Paris. När jag såg att taxin stannade utanför flög jag ner och möttes av ett stort leende. Fick nog nypa mig själv i armen tio gånger innan jag fattade att han höll om mig igen. Vilken känsla, som att vara kär på nytt! Stackarn är super sjuk och svettas som en gris, vi har bytt handdukar under honom tre gånger. Feber utav bara helvette! Så jag agerar sjuksköterska på hög nivå men jag klagar inte. Bara jag kan få se honom och ha han nära.

Fick dessa underbara presenter när han kom. Två klänningar, mjukisshort och två armband. Så söt! Klänningarna är heeelt underbara och ni ska få se bilder när jag kommer att använda dom.

Comment

