Back

Long time ago now without internet and I have been everywhere. Gigondas, Courchevel, Aix Les Bains, St Raphael, St Tropez and now we’re back in St Raphael. But in one hour we’re going to Michelle in Gigondas for minimum 4 days and there we don’t have any internet. Actually I don’t mind to have no internet, it’s pretty calm without. I have been very very sick, high fever for 6 days but after two doctors I’m finally back on track with good medications. See you soon guys!

Längesen jag skrev nu men jag har vart överallt och ingenstans, utan internet. Tyvärr har jag inte haft det så bra då jag har haft hög feber sex utav dagarna jag har vart borta och mandlar äckligare än döden. Men efter två läkare så har jag äntligen fått bra medicin och är på benen igen. Vi har spenderat 5 dagar på en yatch i St Tropez med en fransk familj som Loic har åkt skidor med (barnen) de senaste 14 åren, huuuur underbara som helst! I natt körde vi tillbaka till St Raphael och om en timme åker vi till Michelle i Gigondas i minst 4 dagar, utan internet igen. Ville bara ge er en kort uppdatering, hoppas ni mår bra!!

Comment

