Yallah Habibi!

Heeeej på er! Hur mår ni? Jag har det superbra och kommer snart ha det ännu bättre. De senaste tre dagarna har jag spenderat med Heidi non-stop i Dubai Mall och Mall of The Emirates, dvs mycket ömma fötter.. Imorgon har jag min första intervju och känner mig lugn so far.

Tidigt på onsdag morgon kommer Loic så gissa om jag längtar, låt tiden gå fort som tusan tills dess! Tror jag ska överraska honom på flygplatsen, han tror nämligen att jag kommer ligga hemma och sova så tidigt 😉

 

Comment

