A touch of heaven.

Ena skyskrapan är högre än den andra här i Dubai, inte mig emot. Jag gillar nämligen att både stå på 59:e våningen och känna känslan av att vara i himlen men också att vika mig dubbelt åt fel håll för att se hela byggnaden. Nu bor vi bara på 26:e våningen men det räcker gott och väl för att känna en bit av himlen. Detta är Heidis lägenhet och vi båda skrek av lycka när vi kom in första gången, vilket jäkla place!! Detta är inte allt, ni ska se gymmet, poolen och skönhetssalongen – oh lord!

Nu har jag dock packat mina väskor och försöker lägga band på mig själv, men självklart går det åt helskotta! Jag ligger klarvaken och är hög på förväntan, kärlek, pirr i magen och total lycka! Om 6 timmar kommer jag mötas av världens leende och bamsekram, vi båda har sett fram emot detta länge nu!! Det är en känsla som är helt obeskrivlig..

Imon blir en dag enbart med Loic. Vi ska hyra en bil, kolla på lägenheter, gå på bio, käka på vår favorit restaurang och shoppa! Yaaaaaay, tro fasiken att det inte går att sova när man väntar på något gott..

Här kommer lite bilder på vart jag har bott den senaste veckan..

Comment

