I’m so excited!!

Jag har fått mitt första jobb och det känns hur bra som helst! Kommer att jobba på visningen av designern Carolina Herrera i Abu Dhabi nästa vecka. Så det gick skitbra på castingen idag och blev vald direkt så nu har vi vart och handlat klänning och skor inför eventet. Är super taggad!

Snart ska jag och Heidi till Dubai Mall och käka lunch. I eftermiddag blir det gym och till att packa väskorna för i natt kommer Loic, vilket innebär flytt.. Känns helt overkligt att jag ska få träffa honom igen efter 40 dagar!! Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra men det har gått skitbra. Så idag är det en yberlycklig dag! Jag studsar fram i mitt svarta fodral och klackar 🙂 Nu ska jag dock byta om till en mer bekvämare outfit..

Åhhh vilken underbar dag! Hoppas ni mår bra där hemma och inte har det alldeles för kallt 😉

Carolina Herrera Fashion Show in New York..

Comment

