Bahrain

Nu har jag och Loic börjat få lite rutin på dagarna vilket känns helt underbart! Stiger upp tidigt och kör Heidi till jobbet, äter frukost, går till gymmet minst en timma, simmar i poolen, åker till någon av mallsen och äter lunch, förberedelser inför november, shoppar, bio, kommer hem och spenderar kvällen med Heidi. Det är skitkul att bo alla tre ihop och funkar superbra! Loic känner sig nog lite som mannen eller i detta fallet kvinnan i huset och organiserar städning, ser till att det finns mat i kylen och att alla är glada och till freds med livet.

Idag bokade vi biljetter till Bahrain till helgen där vi fyra kommer ha en villa på stranden med egen pool, strand och grym frukostvy. Ska bli grymt skönt och roligt och igår tvingade Loic mig att Bahrain-shoppa. Detta innebar nya inköp av kjolar, shorts och toppar. Han tycker att alla mina kläder är för stora och att det ser ut som jag ska tälta.. Han är inte helt ute och cyklar. Oj, glömde nämna att jag även fick två nya bikinis, så dyra bikinis har jag aldrig köpt och kommer antagligen aldrig att göra heller hahaha.. 1200:-/bikini, helt jävla sjukt! Men snygga va dom iaf från något brasilianskt märke.. Kanske tar en bild i Bahrain och visar er senare.

Imon kör vi samma rutin fast imon ska jag även titta på något väldigt speciellt 😉 Hahaha, nu blev ni allt nyfikna va?!

Comment

