Meatballs and Lingonsylt

Idag bönade och bad Loic om meatballs, mashed potatoes and lingonsylt som han har lärt sig att säga 😉 Så efter en heldag så vi har kollat på hus och handlat så städade jag först vårt rum och garderob. Rev ut alla kläder och började om från grunden, vika, tvätta osv. Sedan ställde jag mig och lagade köttbullar och potatismos. Jag håller nämligen på att jobbar och förbereder inför framtiden när man måste göra allt detta om ni fattar vad jag menar..

Så här har ni bildbevis på kvällens middag PLUS att jag har gjort egen pizzasallad (stoooor saknad!!)

One thought on “Meatballs and Lingonsylt

  1. Mum says:

    Vilken bra dag – tre blogginlägg!!! Fattar Du vad lycklig jag är? Och vilka fina kort det var på Er när Ni skulle till Cavalli Club igår – jag har varit inne många gånger och titta på dom idag. Jaså Du tränar på hemmafru-sysslan? 😉 Har Du gjort egna köttbullar och riktigt potatismos? Det såg i alla fall mycket gott ut. Fortsätter Du som Du gjort idag så kommer Du göra både oss här hemma och “mannen” lycklig! KRAAAMMMM

Comment

