Urdåligt!

Vaknade för en stund sen och satte på datorn, kollade mailen och där var ett mal från mamma. En stor saknad i hemmet i Torslanda och att jag inte bloggar speciellt bra.. Ehhh I agree! Jag är urdålig på att blogga och det beror på att det är fullt ös medvetslös här i Dubai. Inte så att vi springer på fester som förra året, nej nej. Nu är vi gamla, väldigt mycket mer seriösa och allt är på ett helt annat sätt nu jämfört med förra året. Nu ska vi starta ett liv ihop här.

Hela förra veckan gick jag på castings vilket resulterade tre olika jobb. Dubai Air Show, ett privat event för Blackberry och ett för Fly Emirates i Abu Dhabi. De två sistnämnda är denna veckan och det ska bli hur kul som helst! Blackberry eventet är högst upp i Burj Khalifa, världens högsta byggnad på ca 830m…

Jag sprang inte bara på castings förra veckan utan har nog vart på The Palm 25gånger/dag för att titta på lägenheter också. Hur det har gått tar vi när alla papper är klara..

Så det är verkligen fullt ös hela tiden, men jag älskar det!! Jag ska absolut försöka blogga lite oftare så ni inte saknar ihjäl er efter mig haha 😉 Hur som så är ni saknade iaf!

 

4 thoughts on “Urdåligt!

  1. Mum says:

    Åhhh, vilket glädjerus som infann sig i kroppen när jag tittade in på bloggen idag!!! Hela kroppen hoppar av glädje – förmodligen är det inte bara jag som blir glad av blogginlägg?! Tack Sara för att Du gav mig en sådan glädje idag. Stora och många kramar till Dig ❤

  2. Isabelle says:

    I do also 😉 din trogna läsare Bella, o sant du borde uppdatera oftare.. hihi kram

Comment

