Our day.

Vaknade upp men en sjuklig bredvid mig imorse. Svettig till tusen och hög feber.. Tanken var att vi skulle gå på Metallica ikväll i Abu Dhabi men det blev ju inte alls så eftersom Loic var sjuk.. Så vi segade hela morgonen framför tv’n innan det var dags att bege sig iväg: “På jakten efter den perfekta bostaden”.. Detta har vi sysslat med i över en vecka nu och det är minsann inte lätt ska ni veta. Men idag tror jag vi hittade en riktig beauty på The Palm, dock inget bestämt vi tittar mest för att hitta den bästa.

Efter åkte vi till Ibn Batutta Mall där jag hittade mitt nya favorithak, Zesk. En salladsbar där du mixar din egna sallad vilket är typiskt svenkst och självklart var det en svensk som ägde det. Bra, det behövs mer av hälsosam mat i Dubai – speciellt i food court!

Nu ska jag fortsätta tvätta.. Jag visar bilder på bostaden om och när vi tar den 🙂

Comment

