Burj Khalifa

Idag är en bra dag, en Sara dag då jag tar hand om mig själv och förbereder mig mentalt för kvällens jobb. Ikväll ska jag nämligen jobba på ett privat event för Porsche Design och Blackberry i Burj Khalifa. Ska bli hur kul som helst eftersom jag aldrig har vart inne i världens högsta byggnad. Men lyssna på detta. Evenet äger rum på 123:e våningen!!! Snacka om svindel!! Ska bli skitkul ikväll och vi börjar redan 16.30 för smink och hår sedan kläder och därefter breifing.. Har ingen aning om hur vi ska bli sminkade eller se ut så det ska bli spännande!! Ska försöka ta kort så ni får se imon 🙂

Snart ska vi iväg till Ski Dubai, Loic har privatlektioner idag med några kids till en av hand klienter men först middag med barnen.

Comment

