Dead

Jag har noll koll på vad det är för dag, om jag har något viktigt som komma skall eller inte.. Noll koll! Lever i min kalender för tillfället då det är olika jobb för olika agenturer, olika castings, folk som kommer, saker som ska hämtas etc etc.. Känns som det var en evighet sen jag och Loic satt ner och bara göttade så idag tog vi oss en göttig eftermiddag när jag kom hem från Abu Dhabi med middag och bio. Vi har som roligast när vi är ensamma med en touch av övertrötthet.

I torsdags jobbade jag och efter var det suprise middag hemma och sedan ut med några av hans vänner. I fredags tog vi det lugnt och jag vilade upp mig inför lördagen då jag jobbade i Abu Dhabi, kom hem sent på natten och upp tidigt i morse för jobb i Abu Dhabi igen. Så nu är jag helt slut efter jäkla massa flängande överallt. Imon har jag bara en casting och sen är jag ledig resten av dagen. Det tror jag ska firas med en dag på stranden för en gång skull, är kritvit!Hur mår ni där hemma egentligen? Livstecken uppskattas!

One thought on “Dead

  1. Bella says:

    Hoppas att få läsa nåt spännande snart 🙂 och att allt är bra med dig!

Comment

